
Što učiniti ako je paket došao oštećen ili ako u paketu niste primili sve što ste trebali?
Ukoliko ste zaprimili paket koji je oštećen potebno je bez odgode kontaktirati Službu za korisnike. Služba za korisnike će vam objasniti što je u ovom slučaju potrebno napraviti i kako postupati u ovom slučaju kako biste se maksimalno zaštitili te kako bi Vaša reklamacija bila uvažena.
Potrebno je učiniti sljedeće:
- kontaktirati Službu za korisnike i navesti broj pošiljke koji se nalazi na naljepnici na paketu
- sačuvati paket i cjelokupnu ambalažu
- kontaktirati pošiljatelja koji vam je poslao paket kako biste pokrenuli reklamacijski postupak
- u kontaktu s pošiljateljem obvezno navedite što ste sve u paketu primili
Savjetujemo da:
- fotografirate paket i fotografiju pošaljete na email cs@overseas.hr
- ne mijenjate sadržaj paketa kako bi se moglo utvrditi stvarno stanje sadržaja paketa
- ne koristite ništa što se nalazilo u paketu jer se smatra da ste korištenjem sadržaja priznali njegovu ispravnost te da je šteta nastala kod vas, a ne tijekom isporuke
- ne vraćate paket pošiljatelju prije nego li ste to dogovorili