Track & Trace vam omogućuje praćenje vaše pošiljke u realnom vremenu. Jednostavno upišite broj pošiljke, saznajte gdje se nalazi paket i ako želite, izmijenite adresu dostave. Čak i ako vam je pošiljatelj poslao paket na kućnu adresu, svoje pakete možete preusmjeriti u više od 850 Overseas Express Shopova i preuzeti ih kad vama odgovara.
Pripazite na upute! Ako je pošiljatelj izričito zatražio osobno potpisivanje dokumenata ili uručivanje isključivo na ruke, dostavljač pošiljku ne može pošiljku isporučiti nikome drugom. Pošiljke uz koje je prilikom isporuke potrebno ovjeriti povratni dokument i pošiljke na paletama, moguće je isporučiti isključivo na kućnu adresu i ne mogu se preusmjeriti na Overseas Express Shopove.
Ukoliko vas u dogovoreno vrijeme dostave nije bilo na adresi, dostavljač će vam ostaviti obavijest ili ćete dobiti SMS obavijest. Nakon dostavljene obavijesti potrebno je ugovoriti novi termin isporuke pošiljke na neki od sljedećih načina:
- kontaktiranjem Službe za korisnike
- slanjem emaila s brojem pošiljke na info@overseas.hr
Novi termin je moguće dogovoriti za idući radni dan, računajući od dana kada korisnik kontaktira sa Službom za korisnike i dogovari dostavu.
Potrebno je kontaktirati Službu za korisnike u roku od 5 dana od dana primitka obavijesti. Ukoliko se ne javite kako biste ugovorili novi termin isporuke pošiljke, Overseas Express će paket vratiti pošiljatelju.