Želite li unaprijediti svoj posao e-trgovine? Tada bi međunarodna prodaja mogla biti prava opcija za vas. U nastavku se nalaze neki od izazova i kako ih premašiti.
Zahvaljujući razgranatoj mreži međunarodne dostave, online tvrtkama nikada nije bilo lakše otvoriti svoja vrata u svijet. A dobra vijest je da postoji gladno tržište globalnih potrošača koji žele kupiti proizvode od stranih brendova.
Tvrtka Overseas Express je ekskluzivna članica Eurodis mreže što nam pruža mogućnost fleksibilne, jednostavne i pristupačne dostave vaših paketa cestovnim putem i izvan granica Hrvatske.
Shvatiti kako prodavati na međunarodnoj razini je izazov, ali biti svjestan uobičajenih zamki i kvalitetno se pripremiti za sve izazove kao i poduzimanje pravih koraka za njihovo prevladavanje ključ je uspjeha vašeg poslovanja.
Nedavno istraživanje pokazalo je da je u prošloj godini 57% online kupaca izvršilo barem jednu kupnju od tvrtke sa sjedištem u drugoj zemlji.
Prije nego što se odlučite na međunarodnu prodaju važno je razmotriti neke od prepreka s kojima se možete susresti. Na primjer, postoje izazovi međunarodne dostave koje morate prvo riješiti ako vaša tvrtka – i vaši klijenti – žele imati besprijekorno iskustvo. U golemom i raznolikom svijetu koji sadrži više jezika i kulturnih nijansi, gotovo ćete sigurno naići određene poteškoće.
1. Prodaja na pogrešnom tržištu
Prodaja na pogrešnom tržištu može brzo dovesti do katastrofalnih rezultata. Na primjer prodaja kupaćih kostima u zemljama u kojima prevladavaju zimski uvjeti većinu godine neće uspjeti. Osim toga, morate uzeti u obzir ekonomiju u zemljama u kojima prodajete. Mobitel koji se prodaje za 1000 dolara u SAD-u neće se prodavati za tu cijenu na mjestima s nižim prosječnim prihodima ili višim stopama siromaštva.
Iznimno važno je istraživati kako biste saznali više o međunarodnom tržištu na koje ciljate. Provjerite jeste li dobro razumjeli lokalno tržište, njegove zakonitosti i kulturu prije lansiranja proizvoda. Istraživanje lokalnih tržišta treba uključivati: veličinu tržišta, lokalno gospodarstvo, projekcije potencijalnih izazova i trenutna rješenja.
2. Realan obračunu troškova
Iako međunarodna prodaja često može biti izuzetno isplativa za tvrtke koje se bave e-trgovinom, važno je imati realnu ideju o tome koji se troškovi mogu očekivati. Troškovi međunarodne dostave su veći od cijene domaće dostave. Porezi i druge naknade mogu se dodati povrh troškova dostave. Najbolji način da izbjegnete preveliku potrošnju na međunarodnu dostavu je da kvalitetno istražite sve međunarodne troškove i naknade koje ćete morati naplatiti. Nakon što se izračuna procijenjena poštarina, puno je lakše donijeti odluku o tome je li međunarodna prodaja financijski prihvatljiva za vaše poslovanje.
3. Prilagodba ciljanoj publici
Lokalizirati svoju tvrtku znači prilagoditi je ciljanom tržištu. To uključuje točne prijevode na vašoj web stranici i u marketinškim materijalima. Mnoge tvrtke, čak i velike korporacije, napravile su ovu pogrešku. Sjećate li se uspješnog slogana Američke mliječne udruge "Ima mlijeka?" Kada je preveden na španjolski, slogan je postao: "Dojiš li?" Ista stvar se može dogoditi s nazivima i opisima proizvoda.
Koristiti lokalne prevoditeljske usluge koji poznaju lokalni kolokvijalizam je neophodno. Marketing na mjestima gdje se govore drugi jezici zahtijeva više od Google Translate-a. Ako kupci ne mogu razumjeti vaš proizvod ili su zbog neadekvatnog prijevoda uvrijeđeni zbog njega, vjerojatno ga neće kupiti.
4. Lokalno predstavništvo
Kada potrošači nazovu ili na drugi način stupe u kontakt s tvrtkom, radije razgovaraju s nekim tko priča njihov jezik i gdje nema prepreke u komunikaciji. Korisnici se osjećaju da ih netko iz istog govornog područja više razumije nego netko tko ne priča njihov lokalni jezik. Iz navedenog razloga, lokalno zastupništvo može izdvojiti jedan posao e-trgovine od drugog.
Za one koji rade u e-trgovini, međunarodna prodaja može biti isplativ pothvat kada se radi kako treba. Biti svjestan velikih međunarodnih prodajnih problema daje vašem poslovanju najbolju šansu za uspjeh. Ako dobro razumijete svoje tržište i bazu potrošača na koju ciljate, međunarodna prodaja može podići vaše poslovanje na sljedeću razinu, a mi smo ovdje da vaše proizvode sigurno i na vrijeme isporučimo vašim kupcima. Cijene međunarodne dostave potražite u našem cijeniku.