Servisne informacije

Važne obavijesti
Izmjene u rasporedu isporuke

Četvrtak, 20.9.2018.

Na području centra Zagreba, Novog Zagreba, Bukovca, Maksimira i Sesveta očekuju se značajna kašnjenja u isporuci i preuzimanju pošiljaka.

Zbog težek kvara vozila danas nismo u mogućnosti vršiti isporuke i preuzimanja na području Otočca, Perušića i okolice.  Sav nakupljen volumen od danas bit će preuzet i isporučen tokom sutrašnjeg dana.

Korisnike koji na tom području očekuju pošiljku molimo za strpljenje i unaprijed se ispričavamo na neugodnosti i kašnjenju u isporuci, te ovim putem obavještavamo da vršimo dodatne napore kako bi smanjili nakupljeni volumen pošiljaka na tom području i dostavili ih u što kraćem vremenskom roku.

Korisnike molimo da se za osobno preuzimanje pošiljki konzultiraju sa djelatnicima Službe za korisnike kako bi se izbjegla dulja čekanja koja su moguća u popodnevnim satima.

Dostupnost Službe za korisnike

Četvrtak, 20.9.2018.

11:10h  U pozivnom centru Službe za korisnike je trenutno 1 korisnika u redu čekanja s prosječnim vremenom odziva djelatnika od 1 minute. Današnje najdulje vrijeme čekanja na javljanje u pozivnom centru Službe za korisnike je iznosilo 4 minuta.

9:26h  U pozivnom centru Službe za korisnike je trenutno 3 korisnika u redu čekanja s prosječnim vremenom odziva djelatnika od 1 minute. Današnje najdulje vrijeme čekanja na javljanje u pozivnom centru Službe za korisnike je iznosilo 1 minutu.

Očekujemo povećan broj poziva u periodu 16:00 do 20:00 sati te dulje vrijeme čekanja na odziv djelatnika u pozivnom centru Sužbe za korisnike.

Kod osobnog preuzimanja pošiljaka u popodnevnim satima također su moguća duja čekanja te korisnicima savjetujemo najavu dolaska putem Službe za korisnike kako bi se pošiljka pripremila za osobno preuzimanje i smanjilo vrijeme čekanja.

Na e-mail upit poslan na dostupne mail adrese Službe za korisnike u prosjeku se čeka 1 do 3 radnih dana. 






















Overseas Express kvalitetu usluge mjeri svakodnevno i promatra više pokazatelja uspješnosti. Partnerski odnos kojeg Overseas Express gradi sa svojim kupcima temelji se, među ostalim, na transparentnosti pokazatelja kvalitete usluge. Niti jedan dostavljač, skladištar ili agent u Službi za korisnike nije nepogrešiv, a Overseas Express se brine da grešaka bude čim manje. Upravo zbog toga smo odlučili svakodnevno prikazivati našim korisnicima detalje o kvaliteti usluge.

Ukoliko imate bilo kakvu pritužbu na kvalitetu usluge javite nam se. Samo uz vaše povratne informacije možemo unaprijediti naše poslovanje. Naime, svaku reklamaciju tretiramo kao poklon jer svaki korisnik koji izdvoji svoje dragocjeno vrijeme na sastavljanje pritužbe, Overseas Expressu poklanja informacije, a informacije su danas nešto najvrijednije što možete dobiti. Hvala vam!