Servisne informacije

Važne obavijesti
Izmjene u rasporedu isporuke

Utorak, 13.11.2018.

Dostava i preuzimanje se na području cijele Hrvatske odvija po redovitom rasporedu vožnje.

Korisnike molimo da se za osobno preuzimanje pošiljki konzultiraju sa djelatnicima Službe za korisnike kako bi se izbjegla dulja čekanja koja su moguća u popodnevnim satima.

Dostupnost Službe za korisnike

Utorak, 13.11.2018.

10:00h  U pozivnom centru Službe za korisnike trenutno je 1 korisnik u redu čekanja s prosječnim vremenom čekanja od 1 minute. Današnje najdulje vrijeme čekanja na javljanje djelatnika Službe za korisnike iznosilo je 2 minute.

Očekujemo povećan broj poziva u periodu 16:00 do 20:00 sati te dulje vrijeme čekanja na odziv djelatnika u pozivnom centru Sužbe za korisnike.

Kod osobnog preuzimanja pošiljaka u popodnevnim satima također su moguća duja čekanja te korisnicima savjetujemo najavu dolaska putem Službe za korisnike kako bi se pošiljka pripremila za osobno preuzimanje i smanjilo vrijeme čekanja.

Na e-mail upit poslan na dostupne mail adrese Službe za korisnike u prosjeku se čeka 1 do 3 radnih dana. 






















Overseas Express kvalitetu usluge mjeri svakodnevno i promatra više pokazatelja uspješnosti. Partnerski odnos kojeg Overseas Express gradi sa svojim kupcima temelji se, među ostalim, na transparentnosti pokazatelja kvalitete usluge. Niti jedan dostavljač, skladištar ili agent u Službi za korisnike nije nepogrešiv, a Overseas Express se brine da grešaka bude čim manje. Upravo zbog toga smo odlučili svakodnevno prikazivati našim korisnicima detalje o kvaliteti usluge.

Ukoliko imate bilo kakvu pritužbu na kvalitetu usluge javite nam se. Samo uz vaše povratne informacije možemo unaprijediti naše poslovanje. Naime, svaku reklamaciju tretiramo kao poklon jer svaki korisnik koji izdvoji svoje dragocjeno vrijeme na sastavljanje pritužbe, Overseas Expressu poklanja informacije, a informacije su danas nešto najvrijednije što možete dobiti. Hvala vam!