Servisne informacije

Važne obavijesti
Nove informacije o zaštiti osobnih podataka i Općoj uredbi o zaštiti osobnih podataka

Poštovani korisnici,

stupanjem na snagu Opće uredba o zaštiti osobnih podataka Overseas Express pripremili smo Izjavu o privatnosti koja određuje naše postupanje u odnosu na zaštitu osobnih podataka i primjenu Uredbe o zaštiti osobnih podataka na naše poslovanje.

Za Vas smo pripremili i Obavijest o kolačićima.

Molimo Vas da ih svakako proučite, a za bilo kakva pitanja vezano za obradu osobnih podataka, primjenu Uredbe za zaštitu osobnih podataka možete nam se obratiti putem emaila na privacy@overseas.hr, a mi ćemo Vam odgovoriti u najkraćem mogućem roku.

Dostupnost Službe za korisnike

Poštovani korisnici Overseas Express usluga,

Sukladno nadolazećim praznicima i neradnim danima u petak 22.6. i ponedjeljak 25.6. - imajate u vidu da Vam Služba za korisnike neće biti dostupna kako u petak 22.6. i ponedjeljak 25.6., tako ni u subotu 23.6.

Sve ostale radne dane stojimo Vam na raspolaganju od 8:00 do 20:00 te subotom od 8:00 do 12:00.

Petak, 15.6.2018.

13:04h  U pozivnom centru Službe za korisnike je trenutno 4 korisnika u redu čekanja s prosječnim vremenom odziva djelatnika od 3 minute, dok je današnje najdulje vrijeme čekanja na javljanje u pozivnom centru Službe za korisnike iznosilo 14 minuta.

Trenutno za osobno preuzimanje paketa čeka 1 korisnik, a vrijeme čekanja je u prosjeku 25 minuta.

11:57h  U pozivnom centru Službe za korisnike je trenutno 20 korisnika u redu čekanja s prosječnim vremenom odziva djelatnika od 7 minuta, dok je današnje najdulje vrijeme čekanja na javljanje u pozivnom centru Službe za korisnike iznosilo 14 minuta.

Trenutno za osobno preuzimanje paketa čeka 2 korisnika, a vrijeme čekanja je u prosjeku 20 minuta.

10:03h  U pozivnom centru Službe za korisnike je trenutno 17 korisnika u redu čekanja s prosječnim vremenom odziva djelatnika od 4 minute, dok je današnje najdulje vrijeme čekanja na javljanje u pozivnom centru Službe za korisnike iznosilo 8 minuta.

Trenutno za osobno preuzimanje paketa čeka 1 korisnik, a vrijeme čekanja je u prosjeku 15 minuta.

Očekujemo povećan broj poziva u popodnevnim satima, posebice u periodu 16:00 do 20:00 sati i to od privatnih korisnika te dulje vrijeme čekanja na odziv djelatnika u pozivnom centru.

Zbog povećane količine e-mail upita vezano rokove isporuke pošiljaka, posebno u odnosu na privremeni raspored vožnje, na pisani odgovor se u prosjeku čeka  3 do 5 radnih dana. 
























Overseas Express kvalitetu usluge mjeri svakodnevno i promatra više pokazatelja uspješnosti. Partnerski odnos kojeg Overseas Express gradi sa svojim kupcima temelji se, među ostalim, na transparentnosti pokazatelja kvalitete usluge. Niti jedan dostavljač, skladištar ili agent u Službi za korisnike nije nepogrešiv, a Overseas Express se brine da grešaka bude čim manje. Upravo zbog toga smo odlučili svakodnevno prikazivati našim korisnicima detalje o kvaliteti usluge.

Ukoliko imate bilo kakvu pritužbu na kvalitetu usluge javite nam se. Samo uz vaše povratne informacije možemo unaprijediti naše poslovanje. Naime, svaku reklamaciju tretiramo kao poklon jer svaki korisnik koji izdvoji svoje dragocjeno vrijeme na sastavljanje pritužbe, Overseas Expressu poklanja informacije, a informacije su danas nešto najvrijednije što možete dobiti. Hvala vam!