Servisne informacije

Važne obavijesti
Izmjene u rasporedu isporuke

Srijeda 20.3.2019

Na području centra Rijeke dostava i preuzimanje odvija se otežano i uz kašnjenje zbog radova u samom centru grada.

Dostava i preuzimanje danas ne odvija zboj jakog do olujnog vjetra i zatvaranje cesta za sva dostavna vozila i na području između Karlobaga, Senja i Svete Marije Magdalene..

Paški i Krčki most su zbog vremenskih uvjeta također zatvoren za sva dostavna vozila što uzrokuje nemogućnost preuzimanja i dostave na Pagu i Krku.

U Gorskom kotaru i Lici dostava i preuzimanje odvija se otežanja i uz manja kašnjenja zbog skliskih cesta i snijega koji trenutno pada.

U središnjem i istočnom dijelu Hrvatske dostava i preuzimanje pošiljaka odvija se po redovitom rasporedu dostave i preuzimanja.

Dostupnost Službe za korisnike

Srijeda 20.3.2019

Korisnike molimo da prilikom pozivanja službe za korisnike obavezno pripreme broj pošiljke bez koje djelatnici nisu u mogućnosti izvršiti traženu provjeru.

Informacije o tijeku isporuke pošiljke možete pratiti na našoj Track & Trace stranici. Na istoj je moguće dogovoriti novi termin i adresu dostave, kao i preusmjeriti pošiljku u najbliži OEX Shop.

Osobno preuzimanje pošiljaka nužno je najaviti jedan radni dan unaprijed. Na taj način izbjeći će se duga čekanja primatelja na pronalazak i pripremu pošiljaka za preuzimanje.

9:14h U pozivnom centru Službe za korisnike je trenutno 2 korisnika u redu čekanja s prosječnim vremenom čekanja od 1 minute. Današnje najdulje vrijeme čekanja na odziv djelatnika Službe za korisnike iznosilo je 1 minutu.

Odgovor na e-mail upit poslan na dostupne mail adrese Službe za korisnike u prosjeku se čeka 1 do 3 radnih dana. 


Podsjećamo da je radno vrijeme Službe za korisnike radnim danom od 8:00 do 20:00 te subotom od 8:00 do 12:00.






















Overseas Express kvalitetu usluge mjeri svakodnevno i promatra više pokazatelja uspješnosti. Partnerski odnos kojeg Overseas Express gradi sa svojim kupcima temelji se, među ostalim, na transparentnosti pokazatelja kvalitete usluge. Niti jedan dostavljač, skladištar ili agent u Službi za korisnike nije nepogrešiv, a Overseas Express se brine da grešaka bude čim manje. Upravo zbog toga smo odlučili svakodnevno prikazivati našim korisnicima detalje o kvaliteti usluge.

Ukoliko imate bilo kakvu pritužbu na kvalitetu usluge javite nam se. Samo uz vaše povratne informacije možemo unaprijediti naše poslovanje. Naime, svaku reklamaciju tretiramo kao poklon jer svaki korisnik koji izdvoji svoje dragocjeno vrijeme na sastavljanje pritužbe, Overseas Expressu poklanja informacije, a informacije su danas nešto najvrijednije što možete dobiti. Hvala vam!