sigurna kupovina online

Siguran online shopping

S novom zaštitom od prijevare, kupac robe s online oglasnika može i do 2 dana nakon isporuke prijaviti pošiljatelja za prijevaru i svoj će novac dobiti od Overseas Expressa natrag. Uz ovakvu zaštitu od danas možete bezbrižno kupovati online, bez straha od drskih internet prevaranta.

Ukoliko prodavatelj pod krinkom lažnog identiteta primatelju umjesto mobitela pošalje cjepanicu ili kavu, Overseas Express će novac vratiti primatelju. Uz ovu uslugu kupci koji robu kupuju uz povrat pouzeća mogu biti sigurni da ih Overseas Express štiti.

Novac od pouzeća Overseas Express neće dostaviti pošiljatelju sve do isteka reklamacijskog roka nakon isporuke pošiljke. Reklamacijski rok traje 2 radna dana od isporuke pošiljke, a u tom roku primatelj može putem weba prijaviti pošiljatelja za pokušaj prijevare. Ukoliko primatelj prijavi pošiljatelja, Overseas Express će od pošiljatelja tražiti da se identificira osobnim podacima, osobnom iskaznicom OIB-om kako bi se utvrdio njegov identitet. Ukoliko se prevarant ne identificira, Overseas Express mu neće uplatiti novac od pouzeća, već će spornu pošiljku preuzeti od primatelja i vratiti mu novac.

Kako bi pak pošiljatelji bili zaštićeni od primateljevih pokušaja manipulacije, novac se primatelju vraća tek nakon preuzimanja pošiljke, njezinog kontrolnog vaganja i usporedbe s dostupnim video snimkama. Cilj te kontrole je zaštiti pošiljatelja od lažnih prijava od strane primatelja koji bi mogli tvrditi da su primili cjepanicu, kilogram kave ili kamen umjesto vrijednog smartphonea i time manipulirati sustavom.

Ukoliko primatelj ne prijavi pošiljatelja za pokušaj prijevare (unutar reklamacijskog roka od dva dana) Overseas Express će novac od pouzeća uplatiti na pošiljateljev račun u roku od 2 do 4 dana od dostave pošiljke.