propuštena dostava overseas express

Propustili ste dostavu?

Overseas Express brine o tome da vam što prije isporuči paket. Međutim, ukoliko vas u dogovoreno vrijeme dostave nije bilo na vašoj adresi, kurir će vam ostaviti obavijest obavijest te ćete dobiti SMS obavijest u ukoliko nam je pošiljatelj dao Vaš broj mobitela prilikom adresiranja pošiljke. 

Nakon dostavljene obavijesti potrebno je ugovoriti novi termin isporuke pošiljke na neki od sljedećih načina:

Novi termin je moguće dogovoriti za idući radni dan, računajući od dana kada korisnik kontaktira sa Službom za korisnike i dogovara dostavu.

Potrebno je javiti se u roku od 5 dana od dana primitka obavijesti. Ukoliko se ne javite kako biste ugovorili novi termin isporuke pošiljke, Overseas Express će paket vratiti pošiljatelju.

NOVO!

Paket umjesto na kućnoj adresi možete preuzeti i Overseas Express Shopovima u Auro Domus poslovnicama. Ukoliko želite paket preusmjeriti na Overseas Express Shop pritisnite ovdje

Preusmjerite paket u Overseas Express Shop