Kurir je bio na adresi i ostavio obavijest o dospijeću pošiljke. Što da radim?

Ukolko Vas nije zatekao doma kurir će ostaviti obavijest o dospijeću pošiljke
Ukolko Vas nije zatekao doma kurir će ostaviti obavijest o dospijeću pošiljke

Ukoliko ste na svojim vratima zatekli obavijest na kojoj stoji da je kurir bio na vašoj adresi i nije vas zatekao potrebno je kontaktirati Overseas Express ili ugovoriti putem interneta drugi termin isporuke pošiljke na vašoj adresi. Moguće je zatražiti i drugu adresu dostave, primjerice na poslu.

Overseas Express brine o tome da vam čim prije isporuči paket. Međutim, ukoliko je kurir bio na Vašoj adresi i nije vas na njoj zatekao kurir će vam o tome ostaviti obavijest. Nakon dostavljene obavijesti je potrebno ugovoriti novi termin isporuke pošiljke. To je moguće učiniti na ovaj način:

Novi termin je moguće dogovoriti za idući radni dan, računajući od dana kada korisnik kontaktira sa Službom za korisnike i dogovara dostavu.

Potrebno je javiti se u roku od 5 dana od dana primitka obavijesti. Ukoliko se ne javite kako biste ugovorili novi termin isporuke pošiljke, Overseas Express će paket vratiti pošiljatelju.