Servisne informacije

Važne obavijesti
Stanje na terenu

Subota, 24.2.2018. Zbog  tehničkih poteškoća u sortirnom centru Zagreb za manji dio volumena paketa kasnit će isporuka jedan dan.

Petak, 23.2.2018. Zbog otežanih vremenskih uvjeta te zabrane prometovanja na cestama diljem Hrvatske - očekujemo kašnjenja u dostavi u većem dijelu Hrvatske.

  • Sukladno zabranama prometovanja kamionima s prikolicom obustavljena je isporuka paletiziranih pošiljaka prema Istri i Dalmaciji
  • Kašnjenja u isporuci očekuju se zbog otežanih vremenskih uvjeta i stanja na cestama na području Rijeke, Krapine, Zagreba (podsljemenska zona), Velike Gorice, Samoborskog područja, Vrbovca i Svetog Ivana Zeline.
  • Zbog olujnog vjetra i velikih količina snjega otežane su isporuke i preuzimanja na području od Senja do Karlobaga, Otočca, Gospića i Plitvičkih jezera.
  • U centru Rijeka su onemogućene isporuke i preuzimanja robe na području otoka Raba zbog zabrane prometovanja dostavnih vozila, a trenutno je obustavljena isporuka i na području Kukuljanova, Škrljeva i Hreljina zbog neočišćenih sporednih cesta

Četvrtak, 22.2.2018. Zbog otežanih vremenskih uvjeta te zabrane prometovanja na cestama diljem Hrvatske - očekujemo kašnjenja u dostavi u većem dijelu Hrvatske.

  • Kašnjenja u isporuci očekuju se zbog otežanih vremenskih uvjeta i stanja na cestama na području Krapine, Zagreba (podsljemenska zona), Velike Gorice, Samoborskog područja, Vrbovca i Svetog Ivana Zeline.
  • Sukladno zabranama prometovanja kamionima s prikolicom obustavljena je isporuka paletiziranih pošiljaka prema Istri i Dalmaciji.
  • U centru Gospić zbog bure i nanosa snijega zaustavljena je isporuka na području od Senja do Karlobaga, Donjeg Lapca i Srba, a otežano i sa kašnjenjem odvija se isporuka na području Gospića, Otočca i Gračaca.
  • U centru Rijeka su onemogućene isporuke i preuzimanja robe na području otoka Krka zbog zabrane prometovanja dostavnih vozila na Krčkom mostu.
Dostupnost Službe za korisnike
Subota, 24.2.2018. Trenutno nema čekanja na odgovor djletanika Službe za korisnike pisanim i usmenim putem.

 



 

Overseas Express kvalitetu usluge mjeri svakodnevno i promatra više pokazatelja uspješnosti. Partnerski odnos kojeg Overseas Express gradi sa svojim kupcima temelji se, među ostalim, na transparentnosti pokazatelja kvalitete usluge. Niti jedan dostavljač, skladištar ili agent u Službi za korisnike nije nepogrešiv, a Overseas Express se brine da grešaka bude čim manje. Upravo zbog toga smo odlučili svakodnevno prikazivati našim korisnicima detalje o kvaliteti usluge.

Ukoliko imate bilo kakvu pritužbu na kvalitetu usluge javite nam se. Samo uz vaše povratne informacije možemo unaprijediti naše poslovanje. Naime, svaku reklamaciju tretiramo kao poklon jer svaki korisnik koji izdvoji svoje dragocjeno vrijeme na sastavljanje pritužbe, Overseas Expressu poklanja informacije, a informacije su danas nešto najvrijednije što možete dobiti. Hvala vam!