Servisne informacije

Važne obavijesti
Stanje na terenu

Utorak, 18.4.2018 u 8:49h

Očekujemo da će se isporuke i preuzimanja pošiljaka za područja centara Siska i Kutine se danas odvijati bez većih poteškoća. Očekujemo značajno veći izlaz pošiljaka prema Krapinsko - zagorskog i sjeverozapadnom dijelu Zagrebačke županije.

VAŽNO - REDOVITO ODRŽAVANJE SUSTAVA!

Zbog redovitog održavanja informatičkih sustava, u četvrtak, 19.4.2018 od 10:00h do 10:45h neće biti dostupne ili će otežano raditi sljedeće aplikacije za kupce: Track & Trace, Shipping API i Internet Shipping, a Služba za korisnike u navedenom razdoblju neće moći davati informacije o statusima pošiljaka. Savjetujemo svim korisnicima da svoje upite šalju putem emaila cs@overseas.hr kako ne bi morali čekati na telefonu.

Savjet za korištenje Track & Trace pretrage paketa!

Datum isporuke pošiljke će se prikazivati na Track & Traceu jedino i isključivo ako je pošiljka u vrijeme pretrage utovarena na dostavu. Zbog nadogradnje sustava za najavljivanje pošiljaka, najavne SMS poruke će se slati na dan dostave, tek kada je pošiljka utovarena u dostavno vozilo.  Email najave pošiljaka se do 30.4.2018 neće slati. Zbog nadogradnje Track & Trace sustava, preusmjerenje pošiljaka na drugu adresu ili odabir novog datuma bit će moguće ako se pošiljka ne uruči u prvom pokušaju dostave.

Napominjemo da je i dalje u postupku prilagodba pošiljatelja i primatelja novom privremenom rasporedu vožnje koji vrijedi do 30.4.2018.

Obavijest za privatne korisnikeObavijest za poslovne korisnike

Dostupnost Službe za korisnike

Utorak, 24.4.2018.

16:35h  U pozivnom centru Službe za korisnike je trenutno 18 korisnika u redu čekanja s prosječnim vremenom odziva djelatnika od 11 minuta, dok je današnje najdulje vrijeme čekanja na javljanje u pozivnom centru Službe za korisnike iznosilo 11 minuta.

Očekujemo povećan broj poziva u popodnevnim satima, posebice u periodu 16:00 do 20:00 sati i to od privatnih korisnika te dulje vrijeme čekanja na odziv djelatnika u pozivnom centru.

Zbog povećane količine e-mail upita vezano rokove isporuke pošiljaka, posebno u odnosu na privremeni raspored vožnje, na pisani odgovor se u prosjeku čeka 2 do 3 radna dana. 

 


















Overseas Express kvalitetu usluge mjeri svakodnevno i promatra više pokazatelja uspješnosti. Partnerski odnos kojeg Overseas Express gradi sa svojim kupcima temelji se, među ostalim, na transparentnosti pokazatelja kvalitete usluge. Niti jedan dostavljač, skladištar ili agent u Službi za korisnike nije nepogrešiv, a Overseas Express se brine da grešaka bude čim manje. Upravo zbog toga smo odlučili svakodnevno prikazivati našim korisnicima detalje o kvaliteti usluge.

Ukoliko imate bilo kakvu pritužbu na kvalitetu usluge javite nam se. Samo uz vaše povratne informacije možemo unaprijediti naše poslovanje. Naime, svaku reklamaciju tretiramo kao poklon jer svaki korisnik koji izdvoji svoje dragocjeno vrijeme na sastavljanje pritužbe, Overseas Expressu poklanja informacije, a informacije su danas nešto najvrijednije što možete dobiti. Hvala vam!